Translate

Ahad, 2 Ogos 2015

NAIB JOHAN BICARA BERIRAMA PERINGKAT NEGERI KEDAH 2015

Pada 1 Ogos 2015, Pasukan  Bicara Berirama Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Syed Ahmad telah mewakili Daerah Padang Terap ke kejohanan tersebut. Pertandingan peringkat negeri ini diadakan di SBP Integrasi Bukit Kayu Hitam.


Sebelum ini  pada 23 Mei 2015 SMKDSA telah bertanding untuk peringkat daerah  yang diadakan di Sekolah Menengah Naka. Dalam pertandingan tersebut, pasukan ini telah berjaya menjadi johan mengalahkan pasukan-pasukan lain dalam daerah.

Dalam pertandingan yang sengit  pada peringkat negeri ini, pasukan SMKDSA telah terpilih sebagai naib johan peringkat negeri.
Tahniah kepada jurulatih pasukan  iaitu Pn Rushayati Rahim, En Abdul Ghafar dan Pn Khadzijah Ahmad. Terima kasih juga kepada guru ganti iaitu  Cik Nasibah  dan guru pengiring semasa hari pertandingan iaitu Pn Shamirah. Tahniah kepada semua pelajar atas kejayaan tersebut. Semoga pada tahun hadapan kita akan berusaha untuk menjadi johan pula. Peluang kita terbuka luas kerana majoriti  peserta dalam pasukan ini terdiri daripada pelajar-pelajar tingkatan satu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan